Clasa a V -a


Modele subiect – testare limba engleză


Înscrieri în clasa a V -a, anul școlar 2020-2021


Cerere de înscriere pentru clasa a V-a, anul școlar 2020-2021 – Anexa 1


Cerere de înscriere pentru clasa a V-a, anul școlar 2020-2021 – Anexa 2


Cerere de înscriere pentru clasa a V-a, anul școlar 2020-20210 – Anexa 3


Cerere de înscriere pentru clasa a V-a, anul școlar 2020-2021 – Anexa 4

Pentru anul şcolar 2020-2021, Şcoala Gimnazială „Ştefan Bârsănescu”, Iaşi, organizează 4 clase a V-a.

Elevilor li se oferă:

Biblioteca.JPG

  • studiul intensiv al limbii engleze (două clase organizate în urma testării cunoştinţelor la limba engleză – iunie 2020);
  • a doua limbă modernă: limba germană sau limba franceză;
  • încadrare stabilă (titulari ai şcolii) la disciplinele limba română, matematică, limbi moderne, istorie, geografie, fizică, biologie, religie, educaţie plastică, educaţie fizică;
  • activităţi de pregătire suplimentară cu elevii dornici de performanţă;
  • activităţi de pregătire suplimentară cu elevii, în vederea examenului de evaluare naţională;
  • opţional de informatică pe tot parcursul ciclului gimnazial (profesor titular de informatică, două laboratoare de informatică dotate corespunzător);
  • pentru fiecare disciplină există posibilitatea utilizării unor soft-uri educaţionale în laboratorul AeL (cuprinzând peste 600 de lecţii, aplicaţii şi teste de evaluare AeL, lecţii şi teste realizate de profesorii şcolii în programul AeL).

Alte oportunităţi:

  • participarea la proiectele „Clubul de teatru”, „Clubul de lectură”, „Atelierele creaţiei”;
  • posibilităţi de iniţiere în redactarea unei reviste (revista şcolii, intitulată „Culorile cuvintelor”, a obţinut premiul I la concursul revistelor şcolare, etapa judeţeană, ediţiile 2015, 2016, 2017, 2018 și 2019);
  • activităţi sportive extracurriculare în cadrul echipelor de volei şi baschet ale şcolii (echipele şcolii au obţinut premiul I la etapa judeţeană a olimpiadei sportului şcolar, în ultimii trei ani);
  • dezvoltarea competenţelor muzicale în cadrul orelor de ansamblu coral;
  • implicarea elevilor în activităţile proiectelor de cooperare europeană pe care le desfăşoară şcoala;
  • atragerea elevilor în activităţi educative variate, care să le dezvolte talentul şi personalitatea.