Clasa a V -a


Anunț – modificări la graficul organizării testării elevilor la limba engleza intensiv – clasa a V-a


Model cerere de înscriere a elevilor în clasa a V-a, în clasele de studiu intensiv al limbii engleze, anul școlar 2021-2022


Anunț și model cerere de înscriere a elevilor în clasa a V-a, în clasele de studiu obișnuit al limbii engleze, anul școlar 2021-2022


Modele subiect – testare limba engleză


Calendar – înscrieri în clasa a V -a, anul școlar 2021-2022


Procedură privind testarea elevilor la limba engleză, pentru înscrierea în clasa a V-a, cu predare în regim intensiv, an școlar 2021-2022

Pentru anul şcolar 2021-2022, Şcoala Gimnazială „Ştefan Bârsănescu”, Iaşi, organizează 4 clase a V-a (104 elevi).

Elevilor li se oferă:

Biblioteca.JPG

  • studiul intensiv al limbii engleze (două clase organizate în urma testării cunoştinţelor la limba engleză – mai 2021);
  • a doua limbă modernă: limba germană sau limba franceză;
  • încadrare stabilă (titulari ai şcolii) la disciplinele limba română, matematică, limbi moderne, istorie, geografie, fizică, biologie, religie, educaţie plastică, educaţie fizică;
  • activităţi de pregătire suplimentară cu elevii dornici de performanţă;
  • activităţi de pregătire suplimentară cu elevii, în vederea examenului de evaluare naţională;
  • opţional de informatică pe tot parcursul ciclului gimnazial (profesor titular de informatică, un laborator de informatică dotat corespunzător);

Alte oportunităţi:

  • participarea la proiectele „Clubul de teatru”, „Clubul de lectură”, „Atelierele creaţiei”;
  • posibilităţi de iniţiere în redactarea unei reviste (revista şcolii, intitulată „Culorile cuvintelor”, a obţinut premiul I la concursul revistelor şcolare, etapa judeţeană, ediţiile 2015, 2016, 2017, 2018 și 2019);
  • activităţi sportive extracurriculare în cadrul echipelor de volei şi baschet ale şcolii (echipele şcolii au obţinut premiul I la etapa judeţeană a olimpiadei sportului şcolar, în ultimii trei ani);
  • dezvoltarea competenţelor muzicale în cadrul orelor de ansamblu coral;
  • implicarea elevilor în activităţile proiectelor de cooperare europeană pe care le desfăşoară şcoala;
  • atragerea elevilor în activităţi educative variate, care să le dezvolte talentul şi personalitatea.